שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 7 ביוני 2024

אין להפטר מגוקים בלי ריסוס

 

רק התחיל הקיץ והתחילו להסתובב במטבח  ג'וקים בבית גדולים וקטנים( לא תיקן גרמני )רק במטבח..אני חוששת שהם יוצאים מארונות המטבח, הארונות כבר מעל 20 שנה המזל שאין לי הרבה 

 אבל מספיק אחד שתיים והילדים מתחילים לצרוח

שנה שעברה עשיתי ריסוס.

הבת שלי אסמטית  ואסור לה  ריסוס  הריח של הריסוס גרם לה להתקפה

נפל לידי  סרטון  מחו"ל ובו גיליתי איך להכין  מלכודת מחומרים זמינים שיש לכולנו בבית

מדובר על כדורי  פתיון כמו בורקס לנמלים/גוקים/פשפשים/פרעושים

הטיפ הזה מצויין למי שיש חיות מחמד ואסור לו ריסוס

מצויין לבית עם ילדים קטנים 

החומרים

3 כפות סוכר

4 כפות קמח

3 כפות משחת שניים

3 כפות מים

ללוש הכל לבצק קצת דביק

להכין כדורים קטנים

ולפזר אותם במטבח, במקומות מסתור

ליד מכשירי חשמל ( התיקן הגרמני אוהב מכשירי חשמל ושם הןא משריץ ביצים)

במקלחת

במזווה

ובכל מקום שיש,נמלים ג'וקים

להשאיר את הכדורים 

כשתחזרו יתכן ותגלו ג'וקים מתים..חלק יראו בבוקר חלק יראו אחרי כמה ימים ולא מיד

אבל זה עובד

החומר קורץ להם לצאת לטעום ולמות

משחת השיניים זה רעל בשבילהם הם יתקרבו לעיגולים הקטנים יטעמו וימותו.

חדי העין יראו שהגוק נדבק ברגליים מהפתיון

ואחרי שטעם מת





לחזור על הפעולה כמה פעמים

אני כל 3 ימים אחליף

עקביות זה שם המשחק פה..

ולא תראו חרקים

הרבה בלוגרים ןמשפיענות ינסו לגנוב לי את הטיפ אבל תזכרו מי הביאה קודם חהה


מילה של כוכי


והנה עוד גוק קטן שבבוקר גיליתי




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג