שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 25 באפריל 2016

ABC וזבנג ללכלוך

שגעת נקיונות הפסח חלפה
אבל זה לא אומר שזהו הפסקנו לנקות...
חול המועד, מארחים מתארחים...והבית מתלכלך 
מותגים ידועים ומוכרים שאליהם אנחנו מקובעים, עשו עלינו בחג הזה קופה יפה..
מרוב שחטפנו ג'ננה קנינו מכל הבא ליד:
מסיר שומנים
נוזל לשטיפה כללי
נוזל עם אקונומיקה
נוזל לשטיחים
והוצאנו ים כסף..



 מה שמאפיין את הצרכן הישראלי שהוא מקובע למותג מסויים או שניים בדרך כלל מה שהחברה משתמשת,שיטת העדר,ולא יסתכל במדף על מוצרים לא מוכרים...תמיד יש משהו פסיכולוגי שמוצרים לא מוכרים הם בטח לא טובים

ואני רוצה להמליץ לכם על מוצרים מעולים שנמכרים מאוד בחו"ל  
מאמינה שלא שמעתם את שמם, גם אני ,עד שנתקלתי בהם

סדרת ABC 
בהתחלה גם אני הייתי סקפטית אבל אחרי שהשתמשתי במס' מוצרים אני יכולה לומר לכם שהם לא נופלים באיכותם ממוצרים מוכרים
ומה שטוב שהאריזות גדולות וחסכוניות

מרכך הכביסה- הבקבוק שצבוע בצבע זהב משדר יוקרה, והריח מדהים ואני יכולה לציין שגם אחרי שהבגד היה בשמש יומיים,הריח נשאר, ריח נעים ומשכר






נוזל הכלים- מספיק טיפה אחת בספוג, והחומר מקרצף נפלא והכלים יוצאים נקיים ומבריקים..הסיר לי כתמים עקשניים 
יש לציין שיש אחוז גבוה של חומר פעיל במוצר


נוזל לריצפה - ריח פרחים נעים , כל הבית מריח נפלא בזמן  השטיפה 
וגם לזמן ממושך...
יש לציין שהחומר ממש הבריק את המרצפות, ולא השאיר שום עקבות של קצף...





מי שמייבא את המוצרים היא חברת "קום תיאום בנלאומי," שהיא חברת ייבוא ושיווק מוצרי נקיון וטואלטיקה
מגוון המוצרים כולל אבקת כביסה, מרככי כביסה, נוזלי כביסה, נוזלי רצפות ועוד

ניתן למצוא את המוצרים ברשתות שיווק , סיטונאות וחנויות פרטיות






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג