שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 22 באפריל 2020

גרוש בלי חוש או איך הכנתי פסטה פסטו בכמה דקות



כשהגיע הספר הבישול " גרוש בלי חוש" של שרון פישר  לפני כמה ימים בדואר ,זה  החזיר אותי לתקופה שעבדתי בחברת חשמל לפני 25 שנה
הייתי אחראית על כל המתכונים והיה לי אתר שפרסמתי מתכונים להנאת עובדי חברת חשמל.
יום אחד מגיע עובד ומספר לי בשקט שהוא התגרש והוא חייב מתכונים קלים להכין לילדים שיבואו אליו אחת לשבועיים . 
ואני שלחתי לו במייל , אז לא היה  ווצאפ , מתכונים טעימים קובה סלק, ממולאים  ואפילו עוף בגריל
המייל הבא שלו היה גוועלד השתגעת...זה קשה אין לי חוש שלחי לי מתכונים קלים  עם רטבים מוכנים מהסופר
אני צחקתי ואמרתי לו לי אין מתכונים קלים הכל אני מכינה החל מהרוטב עד המאפה הכי מורכב

אז השבוע הגיע הספר וישר חשבתי עליו איך הוא יכול בשניה להכין דברים טעימים וקלים

דפדפתי בספר המתכונים בהחלט קלים מאוד והתמונות מעוררות תיאבון

בניגוד אליי שרון מכינה משימורים ורטבים  מוכנים וזה חוסך לה זמן ועשיה במטבח
בזה אנחנו שונות מאוד
לא תמצאו אצלי במטבח רטבים מוכנים או שימורים. הכל אני מכינה בעצמי 
אבל זה רעיון נפלא למי שלא ממש יודע להכין או שעסוק ורוצה אוכל טעים ומהיר
שלחתי את בעלי לקנות לי טבליות של דורות רוטב פסטו בכדי להכין את המתכון הקל
ותאמת יצא מאוד טעים




המתכון
--------
לרוקן חבילת פסטה לתוך סיר עם מים עד כיסוי
להוסיף 2 כפות מלח ולהרתיח
אחרי הרתיחה להנמיך את האש ולבשל עד שהפסטה די רכה אך לא יותר מדי
משנה את צבעה אבל לא נהיית חיוורת
טועמים ובודקים
מסננים ושוטפים במים מהברז
מעבירים לכלי מוסיפים רוטב ובתיאבון

נערבב בסיר פסטה מוכנה יחד עם רוטב פסטו מוכן ונחמם
אפשרות נוספת לבשל את רוטב הפסטו המוכן עם שמנת מתוקה 38% עד שהתערובות מתאחדות ואז להוסיף את הפסטה
המוכנה לחימום קל ואיחוד

מגישים עם גבינת פרמזן מגורדת




גרוש בלי חוש הוא ספר בישול לגברים שמוצאים את עצמם אבודים במטבח
בעזרתו תלמדו להכין מטעמים טעימים מהירים ומרשימים אשר מתאימים למבוגרים ולילדים כאחד
תוך כמה דקות ומעט מאוד התעסקות אפשר להגיש מנה הצגה

שרון פישר גרושה בת 45 עם 2 ילדים בוגרים
כתבה את הספר על סמך היכרותה עם גברים גרושים 
הספר מתאים גם לנשים אבודות במטבח 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג