שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 19 באפריל 2020

עוגת שוקולד מ2 ביצים, עוגה מדהימה




לילדים התחשק עוגת שוקולד
יש לי מתכון שאני לא מחליפה אותו
4 ביצים
שמנת מתוקה.כןס קמח בלבד .המתכון הכי טעים והכי עסיסי שיש
לא מחליפה אותו
ואז פותחת את המקרר יש 3 ביצים😩😩😩
מכל ה30 ביצים שקניתי שבוע שעבר נשאר 3
וביצה אחת אני חיייבת להשאיר לחביתה של אופיר בערב
הילד הזה אוכל כל ערב חביתה
ואז נזכרתי במתכון של גלית נחמן
עוגת שוקולד מ2 ביצים
בחיים לא הכנתי עוגה מ2 ביצים
אמרתי יאלה נעשה
מערבבת את הביצים עם 2 כוסות מים
נהיה לי מרק ביצים
הפנים שלי מתחילות להזיע
ממשיכה מוסיפה 2 כוסות קמח תופח
וקקאו..מתחיל לקבל צורה
הבלילה מאוד נוזלית
אבל גלית אמרה לא לדאוג
הוספתי גם רום לטעם
וסוכר וניל
בקיצר העוגה יצאה מדהימה.רכה ועסיסית
הילדים הכריזו שזו העוגה הכי טעימה




החומרים
2 ביצים גדולות(אני השתמשתי בגודל מדיום ויצאה גבוהה)
כוס סוכר
כוס שמן (שמתי 3/4 כוס)
כוס מים פושרים
כוס מים רותחים
2 כוסות קמח תופח (אני השתמשתי בקמח רגיל+שקית אבקת אפיה
1 כפית שטוחה אבקת סודה לשתיה(אני שמתי פחות)
4 כפות קקאו

לקרם שוקולד
חבילת שוקולד מריר
כף מחמאה(אני שמתי חמאה
3-4 כפות מים רותחים (אני שמתי 5 כפות חלב חם )

לערבב ביצים עם הסוכר (אני הקצפתי כמה דקות)
להוסיף שמן
ו2 כוסות המים (הפושרים והרותחים)
ובסוף את כל שאר המצרכים
אני הוספתי גם מעט רום לעוגה ווניל 
לערבב היטב שלא יהיו גושים
התערובת יוצאת  דלילה מאוד
יצקתי לתבנית 24 משומנת אפשר 2 אינגליש קייק
לאפות בתנור שחומם מראש 180 מעלות למשך 35 עד 40 דקות (לבדוק עם קיסם)

להכין קרם
בקערה להמיס את השוקולד עם החמאה והנוזלים להמסה לערבב היטב

לחורר את העוגה
לצקת את הקרם
ולהתענג





1

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג