שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 10 ביוני 2020

סודוך (טוסט פסטרמה )בקלי קלות



אם תשאלו אותי איך אני אוכלת פסטרמה זה רק כסודוך
סודוך למי שלא  יודע זה טוסט נקניק 
ההכנה קלה והטעם מושלם





החומרים
--------
לחמניה או פרוסות לחם
נקניק פסטרמה (אני השתמשתי בפסטרמה החדשה של יחיעם בתיבול שווארמה שנתן טעם מושלם
ממרח שאוהבים, אפשר פסטו אפשר קטשופ אפשר מיונז חרפרף עם צילי אני שמתי  ממרח מיונז וצי'לי חריף
אפשר נגיעות של סחוג 


למרוח על הלחמניה את הרוטב
לשים פרוסות פסטרמה
אפשר עיגולי עגבניה
לשים בטוסטר עד שהלחמניה מתקשה לטוסט

ולהתענג עם חמוצים



על המוצר החדש

קיבלתי להתנסות בפסטרמה חדשה של יחיעם בתיבול שווארמה. 
פסטרמה בטעם חדש ומקורי מחזה הודו מובחר בתיבול של תערובת תבלינים של שווארמה
מכילה 18% חלבון ורק 3% שומן
משווקת באריזת 300 גרם
כשרות : כשר בהשגחת הרבנות הראשית
מחיר מומלץ כ-23.90 - 26.90 אריזת 300 גרם





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג