שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שישי, 15 במאי 2020

אבקת אפייה זה לא רק לאפיה(או איך הכביסה הלבנה יצאה בוהקת)



לפני יותר מ25 שנה גרתי בקיבוץ, ושם למדתי כל מיני דברים הזויים
אחד מהם איך לעשות את הכביסה הלבנה בוהקת
2 שקיות אבקת אפיה זה כל הקסם
הייתי בהלם
עשיתי והכביסה יצא יותר לבנה מאשר קניתי בחנות

עוד טיפים תמצאו בקבוצה  תלחצו על הקישור
מתכונים ועצות שצברתי בדרך




כמה הבהרות לגבי אבקת האפיה
זה רק לכביסה לבנה
לא צבעונית לא כהה
רק לבן
אולי  יעזור לאפור שהיה לבן- (למרות שמלא דיווחו לי שיצא להם מושלם)
אולי  לגרביים לבנות שכבר דהוי(וגם פה דיווחו לי שהגרביים יצאו שלג)
יהיה פצצה לסדינים..בגדים לבנים תינוקות..מגבות..ציציות.מפות..
אם יש לבן והדפס להפוך
האפקט יהיה על 60 מעלות..גם 30..גם  40
ו2 שקיות אל תתקמצנו

נשים דיווחו לי שכתמים ירדו, שהלבן חזר להיות לבן לאחר שהתייאשו
לשים בתא של  האבקת הכביסה 2 שקיות של אבקת אפייה ששפכנו  על האבקת כביסה . ממש מעליו
אם זה ג'ל או שמפו לא לשים ביחד
לשים בתוך התוף לפזר על הבגדים
ואם תתבלבלו ותשימו את האבקת האפייה בתוך התוף ולא על האבקת בכביסה זה גם בסדר

לא אמור לעשות כתמים..30 שנה אנשים עושים את הטיפ
זה לא יתפיח ולא יהיה עוגה מהחולצה😛
ולמי שלא הצליח וראה אותו הדבר הכל בסדר ..יש גם כאלה


לכל המפחדות🥰🥰
שמעתי הכל😂😂
שאבקת אפיה גורמת לחורים😩
שהורסת מכונה😩
שגורמת לכתמים😩
שגורמת לאבנית🥺
שגורמת להתפחה😩
הכל שמעתי מאנשים שלא ניסו
שאף פעם לא שמו
אבל הכי קל להם להקליד במקלדת
להרתיע אנשים
הכי קל
אז צאו מהפחד
אני אומרת בביטחון מלא
30 שנה אני עושה
שום חור..שום כתם.שום אבנית. שום סתימה..שום קלקול
היא תגרום לכם לכבוסה צחורה..מדהימה
הכמות היא קטנה אבל מדהימה בהשפעה
הדבר היחיד שזה גורם שנגמר בסופרמרקט
וחור בכיס( למרות ש10 שקיות עולה 4 שח)
זה הכל
מקווה שחידדתי


אבקת אפיה היא בעצם כימיקל שמורכב ממלחים מלחי חומצות סודה לשתיה עמילן ובמגע עם מים הם מתנהגים כבסיסים וחומצות 

תמונות
------







---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



האבקת אפייה הזאת משהווווו🤩🤩🤩
(הנעליים היו שחורותתתתת)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------



תגובות של נשים שניסו


לגאונה שהמליצה לשים אבקת אפייה בכביסה לבנה ...
👑👑👑 קחי נפל לך
עורכת ..*
לפי ההמלצה של האלופה שאני לא זוכרת את שמה
2 שקיות א.א בתוך התוף
אבקה/ג'ל ומרכך במקום הרגיל
את המכונה הפעלתי על 60 מעלות
הכביסה יצאה לבנה יותר מאיך שקניתי את הבגדים
תודה תודה תודה!!!
********************************
אני בהלם ממש קשה לי להאמין מה שקית א אפייה יכולה להועיל בכביסה בחיים לאהוספתי רק קלייה ווניש עם האבקה יוצא לבן מפחיד



אני קראתי בפוסט שלה שצריך לשים את האבקת אפייה מעל האבקת כביסה. יצא מווושלם!!!!


*****************************************************


ע
ורכת כי גיליתי מי זאת המהממת שהציעה Cochi Mizrachi------
למי שפרסמה פה על האבקת אפייה סליחה שאני לא זוכרת את השם שלך! פחדתי לשים שמתי קצת יותר מחצי שקית אבקת אפיה אבל לא שקית שלימה לכביסת בגדים לבנים שפעם כובסו ביחד עם כביסה צבעונית והיו פחות לבנים ואפילו דהויים ,שמתי ביחד עם האבקת כביסה כמו שרשמת, חלק מהם היו דהויים ולא לבשתי אותם בכלל אחרי הפוסט שלך רציתי לראות אם אוכל לשחזר את הלובן שלהם, שמתי ממש קצת חצי שקית ותראו איזה לבנים!!!! לא ראיתי אותם לבנים מאז שקניתי אותם!! תודה תודה לך כביסה הבאה אני לא אפחד להשתמש אפילו בשתי שקיות אבקת אפיה מחכה לראות איך זה יהיה אחרי הייבוש עכשיו תליתי וברור שלא אזרוק כמו שתכננתי, את מלכה


*
***************************************************************************************


ניסיתי היום 2 אבקת אפיה כתמים מחולצה חדשה לבנה שבכביסה שלשום לא יצא היום הכול יצא והחוצה חזרה להיות חדשה!!!

******************************************************************************



טוב אז הייתי חייבת לנסות את האבקת אפיה וזה אכן עובד!!!
שמתי למגבות (כל המגבות אצלי לבנות) שקית אחת יחד עם האבקה על 60 מעלות וזה הלבין אותן.


*****************************************************
ואווו את אלופה יצא לי שלג ממש כל הכבוד לכם 

********************************


אני מברכת אותך המצאה גאונה הוילון מיהיה לבן שלג ברוך השם


********************************************


אני חייבת לציין שהטיפ הזה מעולה תליתי כביסה לבנה אחרי שימוש במעט אבקת אפיה והיא יצאה בוהקת ולבנה יותר וזה רק חלק מהכמות של אבקת האפייה .תבורכי‼️ טיפ מעולה


****************************************************************************
מאז ששמעתי ממך אני שמה אבקת אפיה ויוצא לבן צחור
---------------------------------------------------
. אפילו כיבסתי נעלי ספורט לבנות , שמתי אבקת אפייה עם האבקת כביסה והם יצאו לי כמו חדשות מהחנות
--------------------------------------------------------------------------------

את יכולה לזו שנתנה את הטיפ-אבקת אפייה לחידוש הכביסה.
את יכולה מבחינתי להנהיג את המדינה.

----------------------------------------------------------------------------------------
אני חייבת לציין שאימצתי את הטיפ של כוכי עם א, אפיה לכביסה לבנה, הכביסה יוצאת לבנה כשלג
-------------------------------------------------------------------------------------------

גם אני הייתי סקפטית לכן ניסיתי קודם במגבות לבנות שאיבדו תצבע ולמרבה הפלא יצאו שלג


👍👍יצא מדהים בחיים לא יצא לי כזה לבן תודה רבה👍👍👍👍
1

אני שמתי בתוך התוף
על 40 מעלות
יצאאא שלגגג מבריק בוהק תודה לכוכי שאני לא מצליחה לתייג אותה


********************
אני קטנת אמונה
סומכת רק על עצמי
ובכל זאת - הסתקרנתי לגבי אבקת האפייה לכביסה לבנה
אז הורדתי וילונות לבנים, שמתי במכונה עם אבקת הכביסה -
יצאו יותר לבנים מלבנים
Cochi Mizrachi ההשתלמות בקיבוץ עזרה
(גם אני מתגוררת בקיבוץ, ופעם ראשונה ששמעתי על אב. אפייה לכביסה לבנה)
המוני תודות👏👏👏


שקיות 2 שמתי גינסים לבנים מגבות חולצות הכל יצא פצצה מבריקק שלגגגכ

שמתי בתוך המכונה עם המפות אחרי על האש יצאו לבנות צחורות

תקשיבי היום ניסיתי את אבקת האפיה אני מאווווד מודה לך בחיים לא יצא לי כביסה כזאת לבנה 💖


קראתי פה פוסט על אבקת אפיה בכביסה לבנה בלבד אתמול ניסיתי ויצא לבן שלג

ברצוני לשבח אותך על הטיפ הנהדר אני ניסיתי על כביסה לבנה יצאה מבריקה תודה לך גם על כל הטיפים והמתכונים



***************************
אלופה שאת אני ניסיתי עם נעלי ספורט ויצאו בוהקות ולבנות כשלג


כוכי מה שלומך? ❤️
אני רוצה לעדכן אותך שניסיתי את הטיפ שלך אבקת אפייה בכביסה הלבנה לקחתי אתמול את כל המצעים הלבנים הדהויים שלי .. גרביים לבנות מלוכלכות פיגמות וכל מה שהיה לי לבן והרוס  הכנסתי למכונה .. עם שקית אחת של אבקת אפיה אמרתי ננסה מה יקרה  יצא לי לבנה שלג חדשה חדשה כאילו קניתי הרגע  בעלי לא האמין! 
את מהממת תהיה גאה שהצלת המון בגדים שהיו בדרכם לפח  ועזרת להמון אמהות כמוני

כוכי חייבת לציין ששכנה סיפרה לי שבוע שעבר שהיא כיבסה ככה
אמרתי לה טוב די אני חיייבת לנסות
מאז אני רק מחכה שתהיה לי כביסה לבנה!!!!
ואני מפעילה לבן ב90 מעלות מאז ומתמיד וכל הכתמים יורדים אבל עכשו זה יותר לבן מלבן
תודה


‏16‏ שעות


רציתי לומר תודה ענקית על הטיפ של האבקת אפיה,בתוך התוף של המכונת כביסה... בגדים עם כתמים של פירות וירקות ירדו
הבגדים נהיו חדשים ולבנים כשלג





*Cochi Mizrachi קרדיט ענק לטיפ*

ראיתי טיפ לכביסה לבנה כשלג
ויישמתי!!
להוסיף לתוף עצמו אבקת אפייה😲
ממש לפזר על הבגדים עצמם ולהפעיל.
את המרכך והאבקת כביסה שימו כרגיל במגירה שלהם.
בחיים לא יצאה לי כביסה לבנה כל כך !
תודו לי אחכ😘😘
*יש לפתוח את השקית כן? 😉

7 תגובות:

  1. כוכי גאונית, הולכת לנסות , יופי של טיפים

    השבמחק
  2. ככוכי תקשיבי את גאונית הציצית של בעלי היתה כבר מגעילה קנינו חדש אמרתי יאלה הגיע הזמן לזרוק עכשיו שאת מקבלת טיפ תמיד אבל תמיד את קודם מנסה לעשות את זה על משהו שבדרך לפח ואז אם זה טוב את ממשיכה עם זה הציצית יצאה נקיה שחבל על הזמן אומנם לא נקיה כמו מהחנות כי היא שוב היתה בדרך לפח זה אומר ממש מגעילה אבל יצאה כאילו קניתי אותה לפני חודש ממש אהבתי ימשיך לעשות את זה גם על דברים שהם לא רק בדרך לפח תודה לך כוכי אשרייך שוב תודה רבה

    השבמחק
  3. היי, יש לי כתמים שחורים על בגדים לבנים ככל הראה ממרכך אבקת אפיה תעזור?

    השבמחק
  4. היי, תודה על הטיפ ואני צריכה דחוף לנעליים לבנות!!
    איך אפשר להשתמש באבקת אפייה על נעליים לבנות בלי לכבס?
    האם אפשר להשרות את הנעליים עם האבקת אפייה?

    השבמחק
  5. היי כוכי האם אבקת האפיה לא הורסת את המכונה?

    השבמחק

ארכיון הבלוג