שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 18 בנובמבר 2019

ARNICARE ICE GEL - עזרה ראשונה להקלה על הכאב


אתמול, תוך כדי שאני מתזזת בין השיעורים של הילד בכיתה א, להכנת ארוחת ערב ולהוריד כביסה 
חטפתי מכה חזקה בברך מהשולחן המסיבי מעץ המלא ..מכה שגרמה לי לראות כוכבים...או או איזה כוכבים...
עוצמת המכה היתה כל כך כואבת שלא יכולתי אפילו להמשיך במטלות וכבר התחיל להתנפח לי האיזור
חיפשתי עזרה ראשונה בבית, לקרר את האיזור ואז נזכרתי שקיבלתי מוצר לסקר בשם    ARNICARE ICE GEL
ששוכב לו בארון.



ארניקר אייס ג'ל , גל מקרר משמש כעזרה ראשונה להקלה על הכאב ועל הדלקת ולשחרור במקרים של
טראומה-חבורות קטנות ומכות יבשות , ללא פצע פתוח

כאבים- כאבים ראומטיים או שנגרמים משרירים תפוסים מפרקים נקעים , גם בעקבות פעילות גופנית נמרצת

מיד  שלפתי את האריזה , הוצאתי מעט חומר על היד ומרחתי בשכבה דקה על החבורה שכבר הכחילה והתנפחה
עיסיתי בעדינות את המקום
בזכות פעולות הקירור המידית, למחרת כבר לא כאב לי. המוצר פעל כמאלחש וקירר לי את המקום מייד






ארניקה אייס ג'ל מסייע באמצעות פעולה משולשת

הקלה על הכאב הראשוני-בזכות פעולת הקירור המידית  הנמשכת לאורך זמן הנוצרת משילוב תרכובות צמחיות של צמח המנטול

זירוז תהליך ריפוי והקלה על סימני הדלקת בזכות מיצוי של צמח הארניקה מונטנה הידוע כבעל השפעה אנטי דלקתית

שחרור והרגעת שרירים תפוסים בעת עיסוי מקומי של הג'ל המכיל בנוסף גם מיצוי של צמח הציפורן ותמצית קמפור הידוע ביכולת האלחוש הטבעית שלו

ארניקר אייס ג'ל רשום כאביזר רפואי ניתן לרכישה ברשתות הפארם ובתי המרקחת הפרטייפ
מחיר מומלץ 69.90 ל75 גרםץ



  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג