שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 29 בספטמבר 2018

עוגת מייפל ואגוזים המטריפה של עמית נעים


מודה..אני אספנית של מתכונים מנשים מבוגרות 
ויש לי בספריה אולי 50 ספרי בישול, ישנים וחדשים, אפילו כמה משנת 50 
והמון חוברות...אפילו חוברות שקיבלתי מאסם שהייתי בת 14, ששלחתי להם 10 שקיות ריקות של במבה או ביסלי, ואין לי לב לזרוק אותם 
ויש חוברת אחת שמצאתי בשוק הפשפשים
זו חוברת שהמורה  בבית ספר יפה נוף, ביקשה מכל תלמיד בכיתה ג' מתכון וביחד הם הדפיסו חוברת מקסימה שנקראת "באהבה למשפחתי היקרה"-פברואר 2010, וחילקו אותה ביום המשפחה 
ואני ישר לקחתי אותה מהבסטה כי בחוברות האלה יש את  המתכונים הכי טובים שיש
אחד המתכונים הוא עוגת מייפל של עמית נעים ג'1
הכנתי אותה אתמול ופשוט התחסלה ,עוגה מדהימה וטעימה להפליא
כשאתם קונים מייפל בבקשה אל תקנו את המיכל שרשום סירופ בטעם מייפל כי הוא ממש לא מייפל, וזה סתם להכניס סוכר מיותר לגוף
תוסיפו עוד 15 שח ותקנו את האמיתי שרשום סירופ 100% מייפל_מימונס/יד מרדכי מצויינים)


חפשו אותי בפייסבוק

קבוצה מתכונים ועצות שצברתי בדרך






החומרים
---------
3 ביצים
2 סוכר וניל
כוס ורבע סוכר(אני הורדתי לכוס)
1 שמנת חמוצה מיכל/ אם רוצים פרווה אז מיכל ריצ פרווה
חצי כוס שמן
כוס ורבע קמח תופח
חופן אגוזי מלך קצוצים גס

סירופ מייפל איכותי



להקציף במיקסר את הביצים השלמות, סוכר, וסוכר וניל 8 דקות במהירות גבוהה, עד למרקם מוסי

להוריד מהירות ולהוסיף שמנת חמוצה, שמן וקמח תופח
לערבב הכל ולהוסיף אגוזי מלך

להכניס לתבנית משומנת 24 או 2 אינגלייש קייק, לתנור שחמום מראש ל175 מעלות

לאחר רבע שעה שהעוגה בתנור, להוציא ולזגג מעל העוגה סירופ מייפל  
להחזיר לתנור(לא לדאוג לא קורה כלום) ולהמשיך לאפות עוד בערך חצי שעה או עד שהעוגה מוכנה
להוציא מהתנור ושוב לשפוך בנדיבות סירופ מייפל 







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג