שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 5 ביולי 2016

המלצה-SHAKEַ&BAKE של אסם - ונגמרו התירוצים





מכירים את זה ?
וזה קורה במשפחות הכי טובות...

"ממי"-תכין לי פנקייק-
אין לי כוח עייף....ומי ישטוף כלים אחר כך?!"

"אימא אני רעב בא לי סופלה"- מחר מותק ...אין לי את כל המצרכים"

"אוףףףף חודש שמיני..יש לי חשק לסופלה, ואין לי כוח להכין."

וכאן החטיבה הקולינרית של אסם ,המציאה  סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית תערובות לעוגה 3 מוצרים חדשים SHAKE&BAKE

 סופלה שוקולד
מאפינס שוקולד ציפס
פנקייק




אין יותר תירוצים..אין לי כוח לשטוף אחר כך כלים..אין לי חומרים...לא יודע להכין..
מעכשיו רק להוסיף לבקבוק חלב טרי לשקשק היטב והבלילה מוכנה

הנוחות והקלות פשוט תענוג...והטעם מושלם

לא מלכלכים כלים
לא צריך חומרים
והמאפים יוצאים טעימים יעידו הילדים

מעולה לילדים גדולים, עצמאיים שנשארים בבית בחופש הגדול
מעולה למי שעסוק והזמן חשוב לו
מעולה לנשים בהריון

אז בתור התחלה החלטתי  לנסות את הסופלה 
והילדים פשוט  אמרו "אימא זה מושלם"
מי שמכין במנג'טים לשים בתבנית מאפינס/סיליקון...לא עד הסוף
אני שידרגתי בקוביית שוקולד




ניתן להשיג את סדרת SHAKEֲ&BAKE ברשתות השיווק
הסידרה ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל
כשר בהשדחת בד"צ העדה החרדית


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג