שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 7 ביוני 2015

נבט סוכר ואיך עזר לנו עם הגזים של התינוק


לפני כ9 שנים הייתי אימא חדשה ,ילד ראשון לא ממש הבנתי את ה"תורה"
 שכנתי הפרסייה נכנסה לדירתי ושמעה את התינוק שלי צורח..וכולו אדום
ואני עצבנית מחוסר שינה..ומחוסר אונים.. 
לתינוק יש גזים  ועיוותי בטן ואין לי מושג איך להרגיע אותו , ניסינו  את התרופות שנתן לנו הרופא-ולא ממש עזר.
ניסינו נענועים ותנוחות מסויימות , הרמת הרגלים לכיוון הבטן , ומה לא...
הילד בוכה, מתכווץ , והלילות ללא שינה ..
שכנתי  יצאה מדירתי וחזרה עם נבט סוכר
קחי, אמרה לי תמיסי במים חמים ותראי ימים רגועים יותר
לא הבנתי מה היא מביאה לי...סוכר????
אז זהו שזה לא סוכר רגיל..זה נבט סוכר

מה זה נבט סוכר
----------------
אלו  גבישי סוכר שקופים שנראים כמו קריסטלים ..ויש בתי טבע שיגידו שזה  בעצם  סוכר ענבים.
גבשוש הסוכר שומר בצורה הזו על הויטמינים של קנה הסוכר, ובקיצור זה ממתיק בריא ועם מינימום קלוריות.

אז כמובן שניסיתי קוביה אחת לא צריך יותר, ברבע כוס מים רותחים 
חיכיתי שיתקרר
  ונתתי כמה לגימות לתינוק
הפלא ופלא התינוק נרדם, רגוע וכך עברנו לילות שקטים וזה פשוט שיכך לו את כאבי הבטן והגזים.
בטח תגידו אסור מים לתינוק...אנחנו מדברים פה על כמה לגימות הוא לא צריך לשתות את כל רבע הכוס.

למה עוד הנבט סוכר עוזר
-------------------------
מקל על שיעול- לערבב כמות נדיבה בכוס תה ולשתות
מצויין לצרידות-לקחת את הנבט ולמצוץ כסוכריה
עוזר באי נוחות בקיבה, אחרי ארוחה דשנה, או ארוחה עשירה במטוגנים...
ומרגיע כאבי בטן וגזים-גם למבוגרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג