שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 2 במאי 2015

דל לקטוז

רגישות ללקטוז..
--------------------
לאחרונה אנחנו נתקלים במוצרי חלב-דל לקטוז...
ואנשים לא תמיד מבינים מה המשמעות של המונח
מה זה לקטוז????
לקטוז זה סוכר החלב.. סוכר החלב מורכב מגלוקוז וגלקטוז
שתפקידם להיספג בתאים...
הייתי בת 10....שתיתי כוס חלב ואז התחילו לי הצרות
התחלתי להקיא, לשלשל...ואפילו עיוותים בבטן..יש לי תיק עב כרס בבית חולים וולפסון..
ואז אחרי בדיקות מקיפות-התגלה שאני סובלת מאי ספיגת הלקטוז
כלומר במקום שיספג הסוכר בתאים, אצלי הוא ממשיך למעי הגס,
והוא מתפרק שם בעזרת החיידקים שנמצאים שם, ומה שקורה אני סובלת.
ולכן אני לא שותה חלב....לא שווה לי לשתות ואז לסבול ..
לפעמים חוטאת ושמה מעט חלב בנס קפה ואז הגירוי מתחיל...
היו פעמים שהגעתי גם לבית חולים מהקאות רציניות...
יוטבתה הביאה לי היום, לאחר שסיפרתי להם שאני סובלת מחלב רגיל, להתנסות בחלב דל לקטוז..אפילו עיצבו לי ספל עם השם שלי...
שתיתי כבר כוס חלב..והנה זה פלא לא קרה לי כלום....
אז איך אתם שותים את הנס קפה שלכם? עם איזה חלב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג