שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 12 בינואר 2019

פתאי ירקות בקלי קלות



בשישי הבן שלי ביקש נודלס, ותאמת חוץ מסויה ושמן שומשום לא היה לי בבית את הרכיבים לא חומץ אורז שאני מאוד אוהבת לשים ולא ג'ינג'ר אבל כן  היה לי רוטב  אסייאתי למוקפץ שיש בו סילאן שום וג'ינגר
ואפילו קראתי ברכיבים שיש חומץ...כל מה שהיה חסר לי נמצא ברוטב המוכן וכך יצא שבזכות הרוטב יצא פתאי משגע וטעים





הוחמרים

1 גזר גדול חתוך לפרוסות
1 בצל חתוך לרצועות
1 גמבה אדומה חתוכה לרצועות
1/4 כרוב לבן חתוך לרצועות ברוחב 1 ס"מ
נבטים
4 כפות רוטב אסייאתי למוקפץ של אסם
2 כפות סויה
2 כפיות דבש
1/4 כפית אבקת צ'ילי
1 כף שום כתוש (הפעם שמתי רק חצי כפית כי ברוטב יש שום)
פלפל שחור, מלח מעט

1 חבילת נודלס -אני השתמשתי בסדרה האסייאתית של אסם


מבשלים את הנודלס לפי ההוראות  ההכנה על גבי האריזה

מחממים מעט שמן רצוי שמן שומשום בווק על להבה חזקה מאוד רצוי טורבו
מוסיפים את השום ומטגנים כמה שניות
מוסיפים את הירקות ומקפיצים
סדר הקפצת הירקות מהקשים ובסוף הירקות הרכים
מוסיפים את הסויה, את רוטב האסייאתי, את הדבש והצ'ילי  פלפל ומעט מלח מרתיחים מעט
לא להזיז את הווק הלהבה חייבת להשאר חמה ולכן לבחוש בכף עץ בלבד

מוסיפים את הנודלס ומערבבים
בודקים טעמים אם חסר מלח זה הזמן להוסיף 



*קיבלתי להתנסות את הסידרה האסייאתית של אסם 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג