שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 22 בפברואר 2018

תה עדנים מסדרת נטורלין מביאה לכם את הבריאות בתוך כוס התה שלך



מודה ונתוודה אני מכורה לתה....כשאתם לוגמים בבוקר כוס קפה שחור  או הפוך, אני מכינה חליטות תה, כל בוקר ובמהלך היום 
שלא תבינו ,הייתי רוצה גם  ללגום שלוק אחד מהנס עם הקצף הטעים הזה מלמעלה, אבל אסור לי
אני רגישה מגיל קטן לחלב וזה מסוכן לי לבריאות
ואם אי אפשר אז נכין את המשקה החם והנפוץ בעולם התה
והוא טעים לי מאוד...
ואני לא מדברת על התה השחור הרגיל והבנאלי, אלא על הטעמים המיוחדים , הטעמים שמתבססים על צמחי מרפא




לאחרונה גיליתי את תה עדנים מסדרת נטורלין.
כל שקית פצצה של בריאות
מה הופך את התה הזה לטוב כל כך?
החליטות מתבססות על צמחי מרפא , כמסייע לאיזון הגוף ובריאותו
הכי רובינו  בוודאי יודעים שהתה הוא מפתח לבריאות פיזית, נפשית ואף רוחנית
חליטות התה מצמחים שונים עוזרים לנו בבעיות בריאותיות רבות החל ממחלות לב, סוכרת, כאבי בטן,הצטננות  חרדות ואפילו לשיפור הזכרון 

בסדרת נטורלין תמצאו חליטות פירות, חליטות תערובת צמחים, תה ירוק  עם תוספות ואפילו צאי מאסאלה מסדרת התה השחור

 קיבלתי להתנסות ב3 טעמים
טעמתי ואימצתי  

חליטת צאי מאסאלה רויבוס, 
כשאתה לוגם ממנו, אתה מרגיש קינמון, ג'ינג'ר, ליקריץ, ציפורן, הל ועוד
הטעם חזק ודומינני והוא כל כך טעים 

תה ירוק עם אכינציאה
למי שלא יודע , צמח האכינצאה ידועה בסגולותיה בחיזוק המערכת החיסונית  הצמח מכיל חומרים פעילים, בעלי השפעות נוגדי חמצון הוא מעולה בטיפולו במניעת הצטננות, דלקות וזיהומים שנגרמים כתוצאה מוירוסים
והתה הירוק עשיר באנטי אוקסידנטים וידוע כמסייע לחיסון הגוף
שילוב מושלם של שניהם.
 ללא ספק  תעברו את החורף בשלום 


תה חרוב ופריחת הפסיפלורה-
לאוהבי חליטות פירות תה זה בדיוק בשבילכם
חליטה שעשויה מחרוב, קינמון, ג'ינג'ר פסיפלורה ופרחים  

יש לציין ששיטת הגידול האורגנית של עדנים שומרת על האיזון האקולוגי תוך שימוש בהדברה ביולוגית ודישון  בקומפוסט טבעי, 


מחיר חבילה:16.90 ש"ח בכל חבילה 20 תיונים 
ניתן להשיג את המוצרים ברשת שופרסל,רשת סטופ מרקט ובחנויות הטבע המובחרות 













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג