שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 25 באפריל 2017

לביבות קישואים ועשבי תיבול הכי טעימות שיש


3 הקישואים במקרר ,לחשו לי שהגיע הזמן לעשות איתם משהו.
ובאמת נזכרתי שמזמן לא הכנתי משהו מקישואים
בגדול..הילדים לי שונאים קישואים ותמיד הם לא יאכלו את הצלי עם הקישואים,או העוף 
אבל את הלביבות האלה הם יזללו
הם פשוט טעימות שאי אפשר להפסיק לנשנש אותם.
קר..או חם עם פיתה ובצד שמנת חמוצה זה השילוב המנצח
בעיקרון הבסיס של המתכון הוא של אימא שלי
אני לקחתי את המתכון של אימא שלי ושדרגתי עם עשבי תיבול
וזה שידרג את הלביבות פי כמה וכמה..







אז למתכון
-----------
3 קישואים בינוניים
2 ביצים
3 כפות קמח
פלפל ומלח לפי הטעם




עשבי תיבול
------------
2 טבליות פטרוזיליה של "דורות", הפתרון הכי מהיר לעשבי תיבול
להוציא טבליה מהמקפיא ולהפשיר טיפה
אם משתמשים בפטרוזיליה טריה אז רבע צרור

טבליה של שום כתוש של "דורות"
5 עלים של נענע קצוצים דק -לא לוותר נותן טעם רענן ללביבות







ההכנה
------
לגרד את הקישואים בפומפיה עבה, לא דקה
לסחוט אותם היטב מהנוזלים שהגירו
לשים בקערה להוסיף את כל המצרכים
את הטבליות שהפשרנו לחתוך לחתיכות קטנות 
לערבב היטב היטב את התערובת שלא ישאר קמח.

לצקת שמן כמה? שיהיה רבע עמוק למחבת 
לא צריך הרבה שמן וגם שלא יעבור את הקציצות
לחמם את השמן על אש בינונית
שהשמן רותח לקחת 2 כפות ולשים במחבת
לא להזיז ולא לגעת
אחרי כמה דקות שהצד התחתון נהיה שחום להפוך בעזרת מזלג או תרווד
לטגן את הצד השני כמה דקות
להוציא על נייר סופג לספוג את עודפי השמן
ולזלול




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג