שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שבת, 6 באוגוסט 2016

המלצה- מייק אפ VITALIST למראה פנים טבעי





אני יכולה לספור על עשר אצבעותיי את הפעמים ששמתי מייקאפ בחיי
טוב נו בחתונה ובאירועים של הילדים...

לא אוהבת מייק אפ תמיד זה בצבע שאינו תואם את עור פניי
והתחושה של כאילו שמו לי עם שפכטל חומר בפנים או מסיכה בפורים


עכשיו בסופרפארם הבטיחו לי שהמוצר החדש
Vitalist של soft touch
ישנה לי את תפיסת עולמי  וישאיר את הפנים עם תחושה קלילה..
כי הגעתי לגיל שחייב כבר להתחיל
אז לקחתי מס' 230..כי הדיילת בדקה טוב טוב ,לאור דרישותיי שהצבע יתאים לפני





אז מרחתי בבוקר, בדרכי לעבודה

יש לציין שאחרי 3 ימי שימוש אני די מחבבת אותו
המייק אפ נוזלי, עמיד ונטול שומן  ומתאים בול למזג האויר השרבי במדינתנו 

 היה לי  נעים לשים אותו, הוא נתן לי תחושה נעימה לעור הפנים, בניגוד לכל המייקאפים שדחפו לי והם במגרה ללא שימוש
מה שאני אוהבת בו זה את המרקם הקליל, והוא בהחלט הסתיר את כל הפגמים שצברתי במשך השנים.
הגימור שלו מאט וכמובן הוא מכיל מקדמי הגנה מהשמש

ולסיכום המייק הזה מתאים לנשים כמוני שרוצות להראות טוב אבל לא מאופרות הרבה.

למי שמעוניינת דאגתי לכם להנחה משתלמת
אני מצרפת לפה קופון שאיתנו ניתן לקבל את ההנחה בסניפי הסופר-פארם





מתחילים למרוח






זהו מוכנה לעבודה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג