שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 17 בינואר 2016

המלצה-סדרת הכריכים החדשה של "עינת תעשיות מזון"

חברת עינת תעשיות מזון מקיבוץ עינת, משיקה סדרת כריכים חדשה מקמח חיטה מלא
לעינת תעשיות מזון יש מפעל בבעלותה" סנאק טיים" שנתמחה בייצור סלטים וארוחות מוכנות. החברה מקפידה על גומרי גלם איכותיים וטריים ביותר
בקרת איכות גבוהה והפצה צוננת וכמובן ייצור בתנאי סניטציה קפדניים 

בסידרה כריכי חביתה, בולגרית, סלמי ואפילו טוסט בייגל לחימום מהיר בטוסטר
כל הכריכים מלחמניות %100  קמח מלא, עמידות בחיי מדף
וכמובן הובטח שהכריכים טעימים ורכים

אז יצאנו לבדוק 





 לקחתי 3 נסיינים ממשפחתי ,בינהם אני לנסות, לטעום ולחוות דיעה

משה בעלי יקר-עובד במשמרות לילה 3 פעמים בשבוע, ויש לו צורך לפעמים לאכול משהו נגיש וזמין גם באמצע הלילה..מבלי להתאמץ להכין אותו..ועדיף שיהיה חם וטעים
משה קיבל את הבייגל טוסט
הבייגל טוסט מגיע במשקל 200 גרם , מכיל מטבוחה, זיתים ירוקים וגבינה צהובה
הבייגל טוסט מיועד להוצאה מהשקית  ולהכנה  בטוסטר

משה בעלי ציין שהכריך היה ממש טרי, וטעים..המטבוחה היתה מדהימה ורואים שהמוצר באיכות מעולה
משה ציין שהמוצר מתאים במיוחד לאנשים כמוהו שעובדים במשמרות ובא לאכול משהו חם וטעים מבלי להתאמץ..3 דקות בטוסטר ויש לך אחלה ארוחה
מחיר מומלץ:18 ש"ח
כשר פרווה בהשגחת הרב י. בן דוד בארות יצחק



ליעד-ליעד בני היקר בן 9..חוזר כל יום הביתה , מהבית ספר ומחכה לי שאחזור מעבודתי ב16:30
מאחר וליעד עדיין קטן לגילו, אני לא מרשה לו לחמם בתנור או להדליק גז
ועד שאני חוזרת מעבודתי הוא מנשנש חטיפים ,מעדן או מורח ממרח שוקולד
אין לו כוח להתעסק עם כריכים מורכבים יותר...
הפעם השארתי לו את כריך הבולגרית ,עם הוראות להוציא את הכריך מהמקרר חצי שעה, לטמפרטורת החדר
כשחזרתי בני  ציין שהכריך היה מאוד טעים, הירקות הוסיפו לטעם ואף ציין שהלחמניה איכותית וטעימה


ואחרונה חביבה אני...

מאחר ואני אישה מאוד עסוקה..מתעוררת כל בוקר ב5 וחצי...ואין לי זמן להכין לעצמי ארוחת בוקר נורמלית, יוצא שעד ארוחת הצהרים אני מסתפקת בעוגיות וכוס נס קפה
הפעם לקחתי לעבודתי כריך חביתה...
תמיד יש לי מחשבה שכריכי החביתה שארוזים, הם לא טעימים, עם טעם לוואי ובטח ישבו במקרר ..
לא כך היה..
הכריך היה ממש ממש טעים וטרי מאוד כאילו עכשיו הכנתי
חביתת ירק בתוך לחמניה מקמח מלא עם ממרח מיונז, וירקות...מה צריך יותר מזה




את כל הכריכים ניתן למצוא ברשתות חנויות הנוחות ברחבי הארץ











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג