שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 1 בדצמבר 2021

הנס שלי

 נר ראשון של חנוכה

ואני רוצה לספר על הנס שלי
אני רוצה לספר לכם סיפור מצמרר אמיתי שהפעם קרה לי...
כשאני מספרת אותו הרבה לא מאמינים אבל אין לי מה לשקר כי זה קרה לי..
לפני 9 שנים הייתי בהריון, בגיל 39 ביום השקיפות הרופא מבשר לי ולבעלי שאין דופק והעובר מת.... בכינו הרבה והייתי עצובה... לאחר הגרידה נשארו שאריות של העובר והרופא אמר לנו לא לנסות להקלט חצי שנה ..עברתי גרידה נוספת..
בבית באותו זמן היתה לי ילדה בת 3 ובן בן 4 וחצי..
נורא רציתי עוד תינוק לפני גיל 40..
והייתי אישה עצובה
חזרתי מהעבודה מתל אביב לראשלצ פקקים למות הלכתי לאסוף את הבת שלי מהגן..נכנסנו לרכב והגענו הביתה..הייתי גמורה
יצאנו מהאוטו לפתע ראיתי אדם מבוגר מאוד
דתי מאוד
זקן ארוך
חסר אונים מסתובב סביב רכב לפניי ולא יודע מה לעשות
שאלתי אותו מה קרה אדוני
והוא סיפר לי שהוא פתח את הבגאז להוציא משם משהו...
ובטעות הניח את הנייד והמפתח של האוטו וטרק את הבגאז ואין לו אין להכנס לאוטו ולנסוע הביתה
אמרתי לו אולי אביא פטיש מברג נפרוץ לאוטו
אמר לי אשמח
עליתי הביתה שמתי את הילדה בעלי היה בבית
לקחתי חפצים וירדתי למטה
כמובן לא הצלחנו
האיש הודה לי על העזרה
ועליתי הביתה
משהו בי לא היה רגוע
הסתכלתי מהחלון אחרי רבע שעה וראיתי אתו עדיין שם
פתאום החלטתי שאני עוזרת לו
לא אמרתי לבעלי כלום
לקחתי את המפתח של האוטו שלי
ירדתי למטה ואמרתי לו בוא אני אקפיץאותך הביתה בטח יש לך מפתח רזרבי
האיש היה בשוק הודה לי ואמר לי לא צריך את עייפה
ובאמת הייתי גמורה. המחשבה שעכשיו אני נוהגת בשעה 6 מראשון לציוןן לנס ציונה שעה פקק חלפה לי בראש
אמרתי לו הכל בסדר
הוא נכנס לרכב אני חץמקישה את הקוד להתניע הטלפון מצלצל
בעלי על הקו איפה את בכעס צועק ..הילדים רעבים ואני צריך ללכת עוד שעתיים למשמרת לילה בעבודה
אמרתי לו משה...האיש זקוק לעזרה אני אחזור
האיש מסתכל עליי בסיום השיחה ואומר לי
מי זה בעלך
אמרתי כן... אומר לי אתם כפפה ליד אבל את שולטת עליו
חייכתי
פתאום אומר לי תוך כדי נסיעה
אני יודע שאת עצובה כי את רוצה תינוק
הייתי בהלם מאיפה הוא יודע
אמרתי כן.. מאוד
ואז הוא אמר לי אני לא נוהג לדבר על נושאים כאלה
אבל בליל הסדר את תקלטי להריון
יהיה לך בן
ואת תזמיני אותי לברית
צחקתי ואמרתי אמן
הנסיעה היתה נוראית פקקים רצח
פתאום הגענו לנס ציונה לכביש הראשי
הוא אמר לי תעצרי לי פה
אמרתי לו מה פתאום אני אקח אותך; הביתה ואחכה לך שתביא את המפתח
אמר מה פתאום מספיק עשית המון למעני
עצרתי לו את הרכב..הוא ירד אני אומרת לו רגע תשאיר לי טלפון ושם שאתקשר אלייך
צעק לא צריך הכל בסדר
רגע צעקתי לפני שנעלם
איך קוראים לך
אמר לי אליהו
ונעלם
-------------------------------------------------------------------------
המשך הסיפור
חזרתי הביתה...גמורה בשעה מטורפת בעלי כעס עליי מאוד לא הבין איך זה שאני לוקחת אדם זר באוטו ויכל להיות מחבל שהתחפש..ואני הייתה לי תחושה טובה שעזרתי למישהו במצוקה
אחרי שאכלתי וקילחתי את הילדים נזכרתי בו הלכתי לחלון והאוטו לא היה שם האוטו שלו, שמחתי אמרתי איזה יופי הוא בטח חזר עם המפתח ולקח אותו
עוברים כמה חודשים...מגיע ליל הסדר
אני חולה מתה 40 מעלות חום
הודענו לחמותי שלא באים לעשות ליל סדר שנעשה חפיף בבית
ואז הזכרתי בו
אמרתי לבעלי שחייבים לעשות את המצווה
בעלי אמר השתגעת לא מתקרב אלייך תדביקי אותי ואיך במצבך בדיוק תשכבי איתי
אני התעקשתי
עשינו
כעבור שבועיים איחור
אני בהריון
בסקירה מודיעים לי בן בבטן
אחרי 9 חודשים נולד אופיר הנסיך
עוד חודש 9
אין יום שאני לא חושבת עליו סיפרתי לרבנים אמרו שזה היה שליח ה' או אליהו הנביא והוא השתתף בברית
אין יום שאני לא מחכה לו שיבוא שוב להודות לו
אין יום שאני לא מחפשת את הרכב שאני חונה
וכלום
סיפור אמיתי אמיתי
לא יודעת למה ה' ניסה אותי
אבל זכיתי
זכיתי בגדול
.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג