שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 9 ביוני 2020

נפלאות הבבונג


אמי קנתה לי בבונג כמו תמיד מלוינסקי
כולם מקשרים בבונג לתה מרגיע וזה נכון  
אבל רובכם לא יודעים שחוץ מזה שזה מרגיע יש לו המון המון סגולות
אני הופתעתי ולאט לאט גיליתי שכל תופעה שסבלתי הקמומיל/בבונג הציל אותי
  1. 1.כשהייתי בהריון הקאתי עד חודש 6!! ומה שעזר לי זה בבונג.
  2. 2.מרגיע בחילות  וגם פותח תיאבון..נשבעת לכם זה מעורר תיאבון לא תאמינו
  3. 3.מפחית צרבות, כאבי בטן וכל תופעות מערכת העיכול. שחליתי בחיידק הליקובקטר המוכר מחנות התבלינים אמר לי רק זה והוא צדק 3 כוסות ביום ולא להאמין כמה עזר לי
  4. 4.מרגיע ילדים היפראקטיביים ...נתתי לחברה שלי שהבן שלה סובל שיפור ניכר בהחלט
  5. 5.מגרנות? סובלים ממגרנות..מרגיע כאבי ראש.3 כוסות ביום ולא תאמינו
  6. 6.דלקות במערכת העיכול-פשוט פלא
  7. 7.אני סובלת  מתסמונת טרום ויסתי פשוט הציל אותי החליטה הזו
  8. 8.משרה שינה טובה .
  9. 9.מעולה לאלרגיות למי שסובל זה עוזר מאוד
  10. 10.מפחית סיכון לסרטן בלוטת התריס
  11. 11.מאריך לקשישים את החיים ממש ככה אם הם ילגמו כל יום תה קמומיל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג