שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 27 במרץ 2019

לחמניות גבינה מקמח כוסמין מלא



 היה לי במקרר שמנת חמוצה, אשל, פתיתי עמק וקשקבל  הילדים ביקשו לחמניות גבינה
קמח רגיל לא היה לי אבל במגירה נח לו  קמח כוסמין
החלטתי להכין 
הייתי בטוחה שהילדים לא יאהבו בגלל קמח כוסמין שמעולם לא השתמשתי,
אבל הופתעתי הילדים טרפו את הלחמניות
קבלו מתכון מעולה ובריא ללחמניות טעימות וקלות להכנה 
המתכון הוא מתכון משפחתי שעובר אצלנו שנים במשפחה אבל הפעם לא שמנתי גבינה לבנה  




המצרכים
2 וחצי כוסות קמח כוסמין , אני השתמשתי בקמח כוסמין מלא של "תבואות"
שקית אבקת אפיה
חצי כוס שמן
גביע של שמנת חמוצה
גביע של אשל(אם אין אשל אז כוס חלב)
100 גרם גבינה פטה אפשר גם בולגרית מפוררת
150 גרם פירורי גבינה צהובה(אני השתמשתי בקשקבל ופתיתי עמק)
כפית מלח
ביצה אחת

לציפוי
------
שומשום
ביצה טרופה

לערבב את כל המצרכים היבשים במיקסר כולל המלח
לערבב היטב הבצק דביק וזה בסדר

לשמן תבנית שקעים, אפשר לרפד תבנית בנייר אפיה
אבל עדיף תבנית סיליקון  
להרטיב את הידיים ולעשות עיגולים
הכדורים תופחים 
להכניס לשקעים ארו להניח בנייר אפיה במרווחים
להבריש בביצה טרופה
לזרות שומשום
180 מעלות
עד שהלחמניות מזהיבות



קמח כוסמין  מלא של "תבואת" קמח בריא מאוד אשר נטחן מהגרעין בשלמותו 
עשיר בערכים תזונתיים, בויטמינים מקבוצת B ובמינרליים כמו ברזל סידן ואשלגן
הוא בעל ערך גליקמי נמוך ואחוז הגלוטן בו נמוך מזה שבחיטה
אין צורך לערבב את הקמח עם קמחים אחרים



הקמח כשר פרווה בהשגחת הרבנות ובהשגחת הבד"ץ 
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ 

לפרטים: 

https://tvuot.co.il/product-category/גורן-קטניות-ודגנים/





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג