שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 29 בינואר 2019

רשת מרפאות ד"ר אלמן - טיפולים אסתטיים וחדשנות טכנולוגית ברמה מעל כולם


את ד"ר מוניקה אלמן אני מכירה עוד כשהייתי בשנות ה20, עם צלקות וחטטים שנשארו לי מגיל ההתבגרות, היא היתה רופאת העור שלי דרך הקופה.
הגעתי אליה , עוד כשהייתי גרה בחולון, וד"ר אלמן  עשתה לי פלאים בעור, האיבחון, הטיפול , המקצועיות , הקסם שיש לה, גרמו שכמעט ולא נשארו לי סימנים, ויצאתי ממנה בשביעות רצון ומאושרת, ד"ר מוניקה החזירה לי את הביטחון.

26 שנה אחרי...כשאני כבר נושקת לגיל 50 פגשתי אותה שוב והפעם בקליניקה שלה בראשון לציון
באתי  עם מס' בלוגריות  להאזין ובעיקר לפגוש את הרופאה המדהימה   מציגה טכנולוגיות חדישות לטיפולי הצערה וחידוש העור
האירוע היה מרתק ומעשיר ולמדתי המון 







לא מכירה אף אישה או גבר  שלא רוצה להראות צעיר/ה  לגילו
סימני הגיל,קמטוטים, כתמי עור שנגרמו גם מההריונות,הגלולות  החשיפה לשמש ,מאותת לנו בפנים 
ולא צריך להשלים עם זה כי מה שלא עשה הטבע, הטכנולוגיה תעשה
ובשביל כך צריך לבחור מכון עם שם ולכן אני ממליצה על מרפאת ד"ר אלמן 

ד"ר מוניקה אלמן היא לא רק רופאת דרמטולוגית מוכרת רק בארץ   השם שלה הולך לפניה גם בעולם.

סימני דרך
ילדת 1955 בוקרשט רומניה, למדה רפואה במילאנו, איטליה והתמחתה ברפואת עור.
ב1990 במסגרת ההתמחות נחשפה לכלי המופלא הלייזר
ב1995 -  הקימה רשת מרפאות ד"ר אלמן הראשונות שביצעו טיפולים אסתטיים בלייזר והבזקי עור


  הסניפים נמצאים בראשל"צ, תל אביב וחיפה.
מרפאותיה מבצעים טיפולים אסתטיים בלייזר, פליניג לפנים, טיפולי אקנה, טיפול בכתמים, טיפולים חדשניים בתחום הצערת העור ועוד.
יש לציין שהרשת כוללת אנשי מקצוע  מומחים, מיומנים ומקצועיים כגון רופאי עור, קוסמטיקאיות,וצוות סופר מקצועי  שילוו אתכם עד לשביעות רצונכם
במכון תמצאו את המיכשור והטכנולוגיות החדישות שיש.
כל מה שאתה מחפש יש במרפאות ד"ר אלמן, יחס אישי, שירות אדיב
גישה טיפולית ייחודית והכל בהתאמה אישית בכדי למקסם תוצאות  
האני מאמין של המרפאות הוא מצויינות טיפולית לצד ערכים של רגישות והתחשבות בצורכי המטופל 




פינת המתנה


ליין מוצרי הדרמו-אסתטיקה של הרשת, על בסיס חומצה היאלורונית איכותית





הגעתי למרפאה של ד"ר אלמן בראשל"צ , בית umi ,לטיפול מפנק ומפתיע בשם ג'ט פיל- החדרת חמצן לפנים
הטיפול ללא מגע ידי הקוסמטיקאית, 
בג'ט פיל- מחדירים לעור  חומרי הזנה וויטמינים , חמצן ונוזל פיזיולוגי באמצעות סילון אויר
אתה עוצם את העיניים, כשאתה שוכב רגוע במיטת הקוסמטיקאית  ומרגיש שהעור  מקבל בוסט של חמצן וויטמינים, והכל דרך לחץ אוויר קריר ונעים וטיפה מעקצץ לעיתים ,ככה  אתה בטוח  שזה טיפול מושלם ומיוחד , טיפול אשר ממריץ את מחזור הדם  ויסלק את כל הפסולת  ומה שלא צריך להיות בעור.
בסיום הטיפול אתה יוצא עם עור קורן זוהר  מתוח מעין הרגשה של מתיחת פנים, והעור חלק כמו עור של תינוק, מעולם העור שלי לא הרגיש מושלם 
כמו בטיפול הזה.
העור שלי מאובחן כעור שומני.
 בתחילת הטיפול העור עבר עיסוי לימפתי עמוק, לאחר מכן פילינג וויטמינים שמתאימים לעור שלי, חומצות הילארוניות ובסוף סרום וקרם לחות 










סיום הטיפול-העור קורן ומתוח מתמיד


 מה עוד צריך לדעת
--------------------

האתר של ד"ר מוניקה בפייס - באתר תמצאו המון טיפים, עצות איך לטפל בעור, סרטונים ועוד 


אני עוד אחזור לשם זה בטוח
מוזמנות ומוזמנים להכיר את העולם של רשת ד“ר אלמן בתל אביב, ראשון לציון וחיפה, חייגו- 5767* 



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג