שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 3 באוגוסט 2016

בריחת שתן -זה לא סוף העולם ומוצרי DEPEND

השיחה שהגיע אליי מחברתי הטובה, היתה כל כך מדאיגה ומלחיצה
הייתי בטוחה שקרה לעובר משהו..חס וחלילה
"אל תשאלי מה קרה לי..את חייבת לעזור לי..אני בדיכאון, בכתה  חברתי בטלפון
תביאי לי איזה תרופת סבתא, חליטת תה..משהו שיעצור את הסיוט הזה"

מה קרה..שאלתי חוששת לשמוע את הנורא..

"...ברח לי הפיפי ..יבבה 
יצאתי מהבית כרגיל לעבודה..התחלתי בנהיגה ופתאום השתעלתי שיעול
גדול...ברח לי השתן
אין לך מושג מה עברתי..
כל התחתון שלי שתן...
איזו מבוכה..לא סיפרתי לאף אחד התביישתי...חזרתי הביתה
לא מוכנה לעבור את הסיוט הזה שוב.."



והיא לא לבד...
זו תופעה שלמרבה הצער לא מדברים עליה ולא משתפים את הרופא.
עשרות מליוני נשים בארץ  ובעולם, מתמודדים עם תופעת בריחת השתן
שמתבטאת באיבוד השליטה בשלפוחית השתן 
בדרגות הרטבה משתנות, מטיפות בודדות ועד אי שליטה מוחלט על הסוגרים.


ותהיו בטוחים שהתופעה לא רק בקרב אנשים מעל גיל 50
זה  קורה גם במהלך ההריון ולנשים אחרי לידה

אז תרופת סבתא לא היה לי לתת לה..וגם לא חליטה שתעצור את הסיוט הזה
הפנתי אותה לרופא
ובנתיים המלצתי לה על מוצרי דיפנד לבריחת שתן
אני השתמשתי בהם במהלך ההריון ולאחריה
תחבושות עבות וסופגות
עם הגנה טובה יותר
התחבושת סופגת פי 3 יותר מכל תחבושת אחרת
השכבה סופגת במהירות רבה,למקסימום הגנה ונוחות.
היא גם מנטרת את הריחות הלא נעימים
ובקיצור פתרון מושלם לסובלות  מבריחת שתן קלה

תחבושות דרגת ספיגה 4..



וגם דרגה 6 לספיגה מושלמת בלילה




ואפילו מגני תחתון לשמירה יומיומית 




אז אל תתנו לבריחת שתן לעצור לכם את החיים




תגובה 1:

ארכיון הבלוג