שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום חמישי, 4 באוגוסט 2016

אי ירוק בים-מרק ברוקולי וכרובית מוקרם

\


הברוקולי כמו הכרובית שייך למשפחת המצליבים, והם נחשבים לירקות דל קלוריות
והם הולכים מצויין ביחד
תמיד אני קונה אצל הירקן ומתחילה לקלף לפרחים ולנקות
הפעם שמחתי מאוד שסנפרוסט , הוציאה 2 אריזות חדשות מיני ברוקולי ומיני כרובית
זה ממש חוסך לי זמן וטירחה הכרוך בחיתוך הירקות
חוץ מזה שהירקות איכותיים, האריזה החדשה,  המיני מספקת נוחות בבישול ובאפייה
גם מתאים לילדים קטנים, כנשנוש בריא..מזון אצבעות

הפעם החלטתי לעשות את המרק שילדיי קוראים לו אי ירוק בים...
מרק בריא וטעים




החומרים
-------
חבילת ברוקולי, אני השתמשתי בסדרת מיני ברוקולי של סנפרוסט
חצי חבילה כרובית-השתמשתי בסידרה מיני כרובית
בצל גדול חתוך גס
2-3 שיני שום כתושות
כף שמן או 25 גרם חמאה
כך וחצי אבקת מרק בטעם עוף, ללא מונסודיום 
מלח
פלפל
רבע כפית אגוז מוסקט טחון





ההכנה
-----
מאדים בסיר גדול את הבצל בשמן או בחמאה
מוסיפים את השום, הכרובית, הברוקולי והמים בערך ליטר מים
מביאים לרתיחה
מבשלים  על אש קטנה עד שהירקות מתרככים
מוסיפים את התבלינים ומבשלים 10 דקות נוספות
מרסקים את המרק בבלנדר . 
והמרק מוכן..

בשלב הזה אני ממליצה להוסיף שמנת מתוקה ולחמם שוב
בתאבון
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------









חפשו אותי בפייסבוק

https://www.facebook.com/groups/538468113026467/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג