שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

רפאל'ס-סדרת מוצרי דגנים ומתכון לדייסת פתיתי דגנים שמגבירה חלב אם


קיבלתי לאחרונה להתנסות ב-2 מוצרים מסדרת דגנים חדשה של חברת רפאל'ס
כצרכנית מושבעת של מוצרי בריאות...לא תמצאו אותי בלי מוצרי קוואקר, גרנולה.,שיפון אפילו  מזונות על-כגון צ'יה,פשתן ועוד הכל יש לי במזווה

הכירו את הסידרה החדשה 


הסידרה כוללת
---------------
פתיתי כוסמין מלאים
חיטה מלאה
שעורה מלאה
שיפון מלאים
שיבולת שועל עבה מלאה
שיבולת שועל דקה מלאה

והכי הכי התאהבתי במוצר-מיקס פתיתי 5 דגנים-  תערובות דגנים מיוחדות בשקית אחד(שיבולת שועל,כוסמין,שעורה, חיטה ושיפון)






כל תערובות הדגנים עשירות ומגוונות, בעלות ערכים תזונתיים גבוהים
אפשר להשתמש בהם ללחמים, לאפיית עוגות ועוגיות אפילו כדורי אנרגייה
יש כאלה שישתמשו בהם אפילו לציפוי שניצל
ואני הכנתי לי דייסת קוואקר טעימה, מזינה ובריאה ואגלה לכם סוד-הדייסה  גורמת להגברת חלב האם (שנתיים הנקתי את בתי היקרה ...היה לי חלב בשפע)

 היום זו ארוחת הבוקר שלי ארוחה בריאה משביעה וטעימה


דייסת מיקס פתיתי דגנים
--------------------------
כמות לספל

לשים בסיר חצי כוס חלב+חצי כוס מים
להוסיף 8 כפיות של פתיתי דגנים 
להמתיק עם סוכר חום לפי הטעם
לבשל עד שמסמיך מעט זהירות לא לשרוף
להסיר מהאש
(בעבודה אין לי זמן לחמם אז אני לוקחת 3/4  כוס מים רותחים+ומעט חלב קר
ומוסיפה פתיתי 7 דגנים, בוחשת עד שהתערובת הופכת לדייסה

ניתן להוסיף  אגוזי מלך קצוצים,, חצי כפית פשתן טחון (ניתן לוותר), פירות יבשים חתוכים, 
אני מוסיפה גם כפית סילאן ומעט פתיתי קוקוס
וזהו..יש לכם מנה משביעה ,טעימה ובעיקר בריאה שנותנת אנרגיה וכוח

המתכון זה מאוד בריא, משביע  וכמו שאמרתי מגביר חלב אם למניקות


מחיר לצרכן: 7-9 ש"ח אריזת 400 גרם
כשר פרווה בהשגחת חוג חתם סופר
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג