שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 27 באפריל 2015

צ'יה


                                             צ'יה

לפני חצי שנה הלכתי ללוינסקי..שם אני קונה תבלינים
והמוכרת המליצה לי על זרעי צ'יה
במבט ראשון זה היה נראה לי כמו אוכל לציפורים...
אבל אחרי ששמעתי את הסגולות ..קניתי
המינון: למבוגרים-2 כפיות ליום
לילדים-כפית
צ'יה למי שלא מכיר זה עירוב של גרעינים וזרעים שטובים למאכל..
אני משתמשת כתוספת לדגני בוקר
אפשר לשים ביוגורט, אפשר לשים ברוטב לסלט, בגלידה ובכל דבר
אפשר לאפות איתו, והם לא מאבדים מתכונתם בבישול
מומלץ לילדים, לקשישים
לתינוקות לא הייתי נותנת מהר, כי הספיגה שלהם איטית ויש חשש לכאבי בטן...
מצויין לילדים לפני תחילת יום הלימודים
מצויין למי שסובל מדיכאון
מלחץ דם נמוך
מומלץ כבריאות לסרטן השד
ותופעות גיל המעבר
אז מה יש בצ'יה שהפוך אותו לאנטיביוטיקה של הטבע?
אחוז גבוה של אומגה 3
חלבונים-מצויין לספורטאים
סיבים תזונתיים
נוגדי חימצון
בצ'יה יש פי 3 כמות ברזל מתרד
בצ'יה יש פי 15 כמות מגנזיום מברו'ולי
הצ'יה מעולה לדיאטה-מאחר והוא גורם לשובע
הצ'יה משפר את חילוף החומרים בגוף
הצ'יה גורמת לפעילות מעיים תקינה והסדרת יציאות
בקיצור אין על הצ'יה אספקת אנרגיה חשובה לגוף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג