שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 24 במאי 2020

איך לכבס בבית שמיכות פוך אווז או סינטטי

היום אני מכבסת את שמיכות הפוך 
תמיד במאי אני מכבסת ומאחסנת לחורף הבא
הכי טוב לכבס בניקוי יבש
אבל לא תמיד יש תקציב לזה
ואני מכבסת בבית את כל השמיכות של בני המשפחה ויוצא מדהים בזכות הטיפ הזה 




אז איך מכבסים בבית שמיכות פוך( לא חייב ניקוי ייבש)
לפני הכביסה אני מאווררת בחוץ 

קודם כל נעשה בדיקה איזה שמיכה יש לנו
נוצות אווז
או סינטטי

שמיכות מנוצות אווז
----------------------
לי יש נוצות אווז הם יותר קלות לכביסה
שמיכות כאלה מכבסים על 30 מעלות בלבד
ורצוי מכונה גדולה 7 קילו ומעלה
וסחיטה 400 בלבד
עכשיו קבלו טיפ
תשימו כדור טניס ביחד עם הפוך
 3 כדורים. זה מצויין .
אין כדור טניס אז נעל שלא נהרסת בכביסה
בכביסה זה יגרום לפוך לחזור להיות אוורירי ומחזיר לו את הצורה שלו שהלכה לאיבוד.
החיכוך עם הכדור עושה נפלאות
סחיטה 400 בלבד אמרנו


שמיכות פוך סינטטי
__________________
מכבסים ב60 מעלות וגם עם כדורים

אחרי הכביסה
-------------
 מייבשים רק במייבש כביסה..לא בעוצמה חזקה מדי אבל הרבה זמן לשים במייבש עד שהכל יוצא יבש
כי כשמייבשים בחוץ לפעמים נשאר ריח לא ממש טוב..הפוך מסריח אם לא ייבשנו טוב

ואם אין מייבש?
אז לייבש בשמש ממש כמה שעות שלא ישאר אף מקום רטוב


תגובות


גם אני כיבסתי את הפוך עם הכדורי טניס..יצא מוש!!
תודה כוכי היקרה




כוכי תודה רבה על הטיפ כיבסתי את שני השמיכות הזוגיות פוך אווזים כמו שאמרת יצאו מעולה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג