שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שלישי, 24 במרץ 2020

אהבה קטנה לדלת



יושבת בבית כבר היום החמישי  ולא מוצאת את עצמי
די משועממת..די עצבנית
בתקופה הזו הייתי אמורה לחגוג לארבל בת מצווה במועדון עם כל בני כיתתה ושיכבתה
ולאחר מכן לטוס עם כל המשפחה לטיול בר /בת מצווה 
אז הכל בוטל 
 מתה כבר לימים טובים שהיו לי ולמשפחה
מי היה מאמין שלפני חודשיים ישבתי באי מאוריציוס באפריקה לוגמת שייק אננס ומודה לאלוהים על הטוב
ופתאום נגיף קטן הפך סידרי עולם

לפתע צלצול בדלת..
נגשת לדלת ופותחת שליח מוגן עם כפפות ומסיכה מניח לי את המשלוח בריצפה


משההההה צרחתי. הגיע השלט לדלת




הדברים הקטנים האלה הם הם שעושים טוב על הלב
פתחתי בהתרגשות ונפעמתי השלט היה מדהים 
ישר תליתי אותו בדלת..קצת עקום אבל לא היה אכפת לי
הדלת קיבלה לפתע משהו חם ומשפחתי
יש איזכור לכל בני הבית 


ואז נזכרתי שעשיתי את ההזמנה לפני שבעיים  ומי חשב שבימים כאלה  הם ישלחו לי אותו 

זה הזמן לעודד עסקים קטנים ולקנות מהם

"סטודיו  אהבה קטנה" מציע שלטים מהממים בעיצוב מרהיב לדלת הכניסה, לתיבת הדואר, לדלת החדר ואף לימי הולדת המשפחתיים
ההתמחות שלהם זה שלטים באמירה אישית
אני בחרתי שלט עץ בשילוב תליונים בכל תליון  שמות הילדים
אפשר להוסיף כיתוב מיוחד כאן גרים באהבה , או אין כמו בבית ועוד




מחיר השלט החל מ20 שח ועד 100 שח 
השלטים מוצעים במגוןן עיצובים , דוגמאות וסגנונות עץ מתכת מגנט שלט עץ בשילוב תליונים

בנוסף מציע הסטודיו "שלט ימי הולדת מקורי ומשמח : שלט משפחתי עם תליונים שבהם רשומים שמות ותאריכי ימי הולדת של בני המשפחה
השלט מחולק לחודשי השנה כשכל חודש נוצרת שרשרת תליונים של ברי המזל  שנולדו או התחתנו בו
לשרשרת אין סוף תמיד אפשר להוסיף עוד מדליונים ולהוסיף יקירים וחברים
מחיר שלט עם 30 תליונים מודפסים 280 ש"ח 
שלט עם 30 תליונים לא מודפסים 169 ש:ח




את המוצרים אפשר להזמין באתר https://ahavaktana.co.il,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג