שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום שני, 9 במרץ 2020

אהבה קטנה עם טונה שמחה



עוד כמה שעות בחצות אני יחגוג יום הולדת.
אל תשאלו בת כמה אהיה
זה היום הולדת הכי מבאס שיהיה לי אי פעם
הקורונה גרמה לביטול כל החגיגות
מסיבת הפורים בוטלה שרציתי לשלב עם יום הולדתי הכל בוטל 
המסעדה עם המשפחה  ואפילו מסע שופינג בקניון יבוטל
לא לוקחת סיכון...

ואז דפיקה בדלת... מישהו חשב עליי
והביא לי משלוח מנות  בצורת קופסת טונה שמחה שמזכירה בסגנונה קופסת שימורים קטנה של טונה
רק שהיא מכילה דגיגי שוקולד מוזהבים (בדיוק המזל שלי מזל דגים)
לתווית של הקופסא מי שחשב עליי הוסיף פורים שמח למשפחת מזרחי
זה ריגש אותי מאוד
עכשיו נשאר לי לגלות מי שלח 








מי שעיצב את זה זה סטודיו "אהבה קטנה" שמתמחה בייצור ועיצוב מתנות עם אמירה אישית

אז אם אתם מעוניינים מחר לשלוח משלוח מנות אישי ומיוחד
הכנסו לאתר והזמינו אהבה קטנה

את המוצרים תוכלו לקבל בנוחות הביתה, או לפנק מישהו יקר בהפתעה במשלוח ישיר לביתו
מחיר 16 שח
קוטר 3.3 ס"מ מודפסות בגימור מט 
כשרות: שוקולד חלב חלב ישראל בהשגחת משעת חליבה- בהשגחת בד"ץ איגוד הרבנים   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג