שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום ראשון, 8 בינואר 2017

החורף קר ומעיק ממליצה לכם על "רגע חם "בסטיק


המשלוח הגיע בעיתוי הכי טוב שיכול להיות.
שכבתי במיטה קודחת מחום, שפעת היבחנה הרופאה, והלעיטה אותי בתרופות וסירופ להורדת החום.
לא היה לי תיאבון וגם כוח לקום מהמיטה ולהכין לי משהו לאכול..
ואז צלצול בדלת..
זה השליח מאסם..
והכניס קופסא גדלה
בקופסא היו 3 מארזי מרק נמס בכוס, הסידרה החדשה
ואני שפעם אחרונה אכלתי מרק נמס בכוס היה מזמן , כי אני מעדיפה להכין מרקים לבד,לחשתי בשקט לשליח איזה טיימינג מושלם

ואני רוצה לומר לכם שהמרק טעים מאוד ,מרק קטיפתי בטעם בייתי, לא הרגשתי חומרים משמרים, או עם טעם לוואי
ואפילו היה מצורף שקית שקדי מרק בסטיק



סדרת מרקי "רגע חם" של אסם באריזת סטיק נוחה לנשיאה
הפתיחה בקלי קלות 
הטעמים פשוט נהדרים..אני התלהבתי ממרק התירס שהיה פשוט מחמם ומושלם





עוד טעמים בסידרה
--------------------
מרק אפונה, עגבניות ותירס במרקם קטיפתי- רק 69 קלוריות לכוס

מרק  בטעמי עוף וירקות עם סטיק נפרד של שקדי מרק, לשמירה על הפריכות שזה דבר נהדר-רק 99 קלוריות בלבד לכוס

אם אתם לומדים למבחנים, אם אתם עובדים משמרת לילה
אם בא לכם להתפנק,הכינו לכם רגע חם 
ואני מצרפת לכם שובר הנחה


https://www.osem.co.il/soups/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג