שמי כוכי מזרחי, נשואה+3, מגיל קטן קוראת ספרי עצות ותרופות, סגולות ומתכונים..וכך נולד הבלוג הזה

חפש בבלוג זה

סה"כ צפיות בדף

יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

BB או CC מה מתאים לעור שלי???






BB או CC זו השאלה? מה מתאים לעור שלי?





לוריאל השיקה סידרה חדשה שלטענתם יהפוך את מראה עורי למושלם
מצד אחד אני עברתי את גיל ה35 .עברתי כן עברתי...
העור שלי כבר עייף
כבר לא זוהר כמו פעם.
.והפגמנט לא אחיד...וכמןבן בגיל שלי צריך קרם עם מקדם הגנה -
אז אולי אבחר ב BB ?
בדיוק מה שאני צריכה לחות עד 24 שעות, כיסוי פגמים.(מכיל מייק אפ).(אין מה לעשות..שיחקנו בעור בגיל ההתבגרות ויש סימנים הנקבוביות די גדולות-והקרם יכול לכווץ אותם והעיקר שהעור יהיה אחיד ומואר

ומצד שני... יש את ה.CC ...
שמתקן גוון עור עייף(והעור שלי כל כך עייף שחייב זריקת מרץ
הוא כבר לא זוהר כמו בשנות ה20..
ויש לו אפילו קימטוטים קטנים..(הגיל.הגיל..)
מנטרל מראה אדמומיות...ומתקן את גוון העור
ויש לציין שהמרקם שלו קליל
אז מה יתאים לי?
החלטתי לקחת את הקרמים איתי לנסיעתי הקרובה לחו"ל..
בלי הילדים, להרגיש כמו רווקה
שם אוכל לפנק את עורי..
אדווח עוד שבוע מה הכי עשה לעור שלי מהפך...



אז טסתי לפראג ולקחתי איתי את הקרמים שהתבקשתי לבדוק
קרם BB או CC של לוריאל , בכדי לבדוק מה מתאים לעור שלי..
בתחילה הייתי סקפטית...הרי המוצרים האלה מיוצרים לאקלים האירופאי
ומה כבר יכולים לחדש לעור הישראלי שלי.??.עור שמן בהחלט..עור עייף , עור שעם הגיל כבר לא זוהר ..
הגעתי לפראג לטמפרטורה קיצונית , מאז 15 שנה לא נמדד שם אקלים שרבי..כמעט 40 מעלות חום
אז מרחתי בבוקר את הקרם cc הרי הבטיחו לי קרם עם אפקט מתקן של גוון העור
אני יכולה להגיד לכם שזו לא קלישאה העור לאחר המריחה נראה זוהר ובוהק..בן רגע(תסתכלו בתמונה)

רך למגע...תחושה כייפית ולא מעקצצת
תוך שניות העור נראה זוהר, כאילו אני לפני אירוע
אחרי כמה ימים בהחלט ראו שיפור



בקרם הזה יש מסנן קרינה עד 24 שעות...והוא בהחלט הוכיח את עצמו
יצאתי למסע רגלי של שעות(טוב נו ככה זה בטיול מאורגן..הליכה בשמש היוקדת)..והעור שמר על לחותו ולא נשרף בשמש.
לגבי הקרם השני bb-הקרם עם תוספת גוון-לא התחברתי..ולכן אחרי מריחה אחת לא המשכתי..לא אהבתי שיש בו מייקאפ
אז אני את הבחירה שלי עשיתי....מצאתי את הקרם שמתאים לעור שלי
cc-בהחלט בשבילי.





@‪#‎BBCcream‬ ‪#‎CCCream‬#
‪#‎skinperfection‬



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ארכיון הבלוג